FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Ordre

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse.. Hvad gør jeg?

Når du har bestilt hos os, bliver der automatisk afsendt en ordrebekræftelse til din mail. Prøv at start med at tjekke din spam-mail.

Hvis den ikke er der, skal du tage kontakt til vores kundeserviceså vi kan sikre os at din ordre er gået korrekt igennem og sende dig ordrebekræftelsen.

 

Kan jeg ændre/tilføje i min ordre?

Hvis vi endnu ikke har afsendt din ordre, er det muligt, at ændre/tilføje et produkt til din ordre. Ring til os på +45 53 63 33 95. 

Hvis du har modtaget en afsendelsesbekræftelse, har vi desværre ikke mulighed for at lave ændringer i din ordre. 

 

Levering & Fragt

Jeg har valgt "afhent på lager". Hvad gør jeg?

Din ordre vil typisk være klar inden for 24 timer. Kontakt os, hvis du har valgt denne leveringsmetode. Så finder vi ud af, hvad der passer bedst.

 

Hvornår bliver min ordre leveret?

Som udgangspunkt vil din ordre blive leveret mellem 1-3 hverdage.

Vi afsender alle ordre, som er bestilt inden kl. 15.00 samme dag. 

Bestiller du lørdag eller søndag bliver varen afsendt mandag.

 

Vores produkter

7. Har I produkter til forskellige hunderacer og størrelser?

Ja, vi tilbyder et bredt udvalg af produkter, der passer til forskellige hunderacer og størrelser.

  

Returnering 

Kan jeg bytte min vare?

Ja, du kan altid ombytte din vare til en anden farve, størrelse eller andet.

Kontakt os på mail info@nikoshappytail.dk eller ring til os på +45 53 63 33 95 - så hjælper vi dig!

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du af en eller anden årsag ønsker at returnere dit køb, giver vi dig mulighed for at returnere dine varer inden for en 30-dages periode. Hos nikos happy tail prioriterer vi kundetilfredshed, og derfor vil vi naturligvis refundere det fulde købsbeløb ved en fortrydelse af købet.

Det er essentielt, at du inden for 30 dage efter modtagelsen af varerne, tager kontakt til os for at meddele din beslutning om at benytte dig af fortrydelsesretten. Det kan du gøre ved at sende en mail til info@nikoshappytail.dk eller ringe til os på +45 53 63 33 95. 

Det er dit ansvar at sikre, at varen er forsvarligt pakket og ikke går tabt under forsendelsen. For din tryghed anbefaler vi at sende pakken som en forsikret pakke, så du altid kan spore den. Det er vigtigt at være opmærksom på, at ansvaret for varen ligger hos dig fra det tidspunkt, hvor du modtager pakken, og indtil vi har modtaget den retur. Hvis pakken skulle blive beskadiget under returforsendelsen til nikos happy tail, påtager du dig ansvaret.

Ved en fortrydelse af købet bedes du returnere varen til vores adresse:

nikos happy tail
Harlev Møllevej 7
8462 Harlev

Vi står til rådighed, hvis du har yderligere spørgsmål eller behøver hjælp i forbindelse med en retur.

Reklamation

Hvordan reklamerer jeg over et produkt?

Hvis du vil reklamere over et produkt, skal du tage kontakt til vores kundeservice på mail info@nikoshappytail.dk.